تاثیر حالات پدر و مادر در زمان نزدیکی بر جنین


بسم الله الرحمن الرحیم

 

تاثیر حالات پدر و مادر در زمان نزدیکی بر جنین

حالت پدر و مادر در زمان نزدیکی برای بچه دار شدن چه تاثیری بر روی جنین دارد؟

در این مطلب قصد داریم در مورد این موضوع که حالات پدر و مادر در زمان نزدیکی کردن به منظور بچه دار شدن چه تاثیری بر روی جنین دارد صحبت کنیم. آیا شما از تاثیرات شگرف حالت پدر و مادر در لحظه مقاربت بر روی فرزند حاصله از آن عمل آمیزش آگاهی دارید؟ آیا مطلع هستید که داشتن حالت خوب در زمان نزدیکی تاثیر خوبی بر روی جنین و فرزند حاصله دارد؟ و بر عکس داشتن حالت بد هم تاثیر نامطلوبی بر روی جنین و طفل دارد؟ آیا می خواهید بدانید تاثیر این حالات بر جنین و فرزند آینده چیست؟ اگر به کودکان در دور و اطراف خود نگاه کنیم متوجه تفاوت های بسیاری در آن ها می شویم. مثلا کودکانی را می بینیم که شاداب هستند یا در مقابل کودکانی هستند که یک نوع حالت غیر شاداب دارند. آیا تا به حال متوجه کودکانی شده اید که در ظاهر و نگاه آنها یک نوع حالت خستگی وجود دارد؟ آیا دقت کرده اید که بعضی از کودکان دارای نورانیت خاصی در چهره خود هستند؟ آیا تا به حال متوجه کودکانی شده اید که دائما حالت بیمار گونه دارند؟ آیا دیده اید که بعضی از کودکان از جذابیت خاصی برخوردار هستند؟ آیا مشاهده نموده اید که بعضی از اطفال سفید هستند و بعضی تیره رنگ؟ البته رنگ پوست از علل و عوامل مختلفی نظیر مسائل ژنتیکی و غیره نشات می گیرد ولی جالب است بدانید که رنگ پوست کودک بی ارتباط با حالات پدر و مادر در زمان نزدیکی برای بچه دار شدن نیست. همه ما شاید شاهد کودکانی هستیم که باهوش هستند و بر عکس کودکانی که از بهره هوشی کمی برخوردارند. آیا می دانید که تاثیر حالت پدر و مادر در لحظه مقاربت برای بچه دار شدن بر روی این مؤلفه ها چیست؟ چنانچه مشتاق دانستن این مطالب هستید با ما همراه باشید تا این تاثیرات را بررسی کنیم.

 

به طور کلی ، نقش حالات پدر و مادر در هنگام نزدیکی برای بچه دار شدن را از نظر تاثیرات ذکر شده در زیر بر روی جنین بررسی می کنیم:

 

سلامتی جنین

علل و عوامل متعددی چه قبل از اقدام به بارداری و چه در زمان اقدام به بارداری و چه پس از اقدام به حاملگی بر روی سلامتی جنین مؤثر هستند. یکی از نکات مهمی که می تواند بر روی سلامتی جنین تاثیر داشته باشد و شاید اغلب توجهی به آن نداریم ، نقش حالات پدر و مادر در زمان مجامعت و نزدیکی است. هر اندازه پدر و مادر دارای حالت شاداب تر و طبیعی تری داشته باشند ، گردش خون در بدن به طور طبیعی انجام گرفته و در نتیجه ، انعقاد نطفه بهتر انجام می شود و بر عکس ، وجود استرس و اضطراب یا بی میلی و بی رغبتی در لحظه نزدیکی ممکن است باعث ایجاد خلل در گردش صحیح خون در بدن و نیز کارکرد صحیح اعضاء بدن شده و در نتیجه ، انعقاد نطفه در حالت غیر طبیعی صورت بگیرد که مسلما این کار بر روی سلامتی جنین تاثیر خواهد داشت. داشتن آرامش در لحظه مجامعت باعث تاثیر مثبت بر روی سلول های جنسی نر و ماده شده و در نتیجه بر سلامتی جنین مؤثر است.

شادابی جنین

آیا توجه کرده اید که بعضی از کودکان شاداب هستند و بعضی دیگر شاداب نیستند و انگار یک حالت غم و غصه بر چهره خود دارند؟ آیا می دانید حالت پدر و مادر در لحظه نزدیکی بر روی شادابی جنین و طفل هم مؤثر است؟ هر چقدر پدر و مادر با علاقه و عشق (طبیعی نه تصنعی) با یکدیگر نزدیکی نمایند این عمل بر شادابی جنین و فرزند آینده تاثیر مثبتی دارد. داشتن وضو در لحظه آمیزش بر شادابی جنین و کودک فوق العاده مؤثر می باشد. داشتن میل جنسی قوی (البته میل جنسی طبیعی که به طور معمول در وجود انسان است و نه میل جنسی حاصل از مصرف مواد یا سایر روش های دیگر) اثر زیادی بر روی شادابی فرزند دارد.

هوش جنین

هوش جنین از جمله مسائل مهمی است که معمولا مورد توجه خانواده هاست و خانواده ها دوست دارند که فرزند باهوش تری داشته باشند. در اینجا هم لازم به ذکر است که عوامل مختلفی بر روی هوش جنین مؤثر هستند و یکی از آن عوامل ، حالت پدر و مادر در زمان آمیزش و نزدیکی است. به عنوان مثال ، آمیزش با شکم پر نه تنها باعث بیماری برای زن و مرد است بلکه بر روی هوش جنین هم تاثیر منفی دارد. در ادامه مطلب ذکر خواهد شد که رعایت چه مسائلی در زمان نزدیکی باعث افزایش هوش جنین می شود.

زیبایی جنین

علاوه بر عوامل ذکر شده در بالا ، حالات پدر و مادر در لحظه نزدیکی بر روی زیبائی جنین هم تاثیر دارد. هر چقدر زن و مرد با عشق و علاقه و نیروی جنسی زیاد (نیروی جنسی طبیعی و نه نیروی جنسی حاصل از مسائل تحریک آمیز یا مصرف دارو و ...) با یکدیگر مجامعت نمایند این کار بر زیبائی و مخصوصا بر سفید شدن فرزند اثر دارد.

نورانیت جنین

آیا تا به حال در احوال کودکان دقت نموده و متوجه شده اید که بعضی از کودکان در سیمای خود نورانیت خاصی دارند؟ و بر عکس بعضی از کودکان چهره کدر و غیر نورانی دارند؟ آیا می دانید علاوه بر رعایت مسائل معنوی توسط مادر در دوران بارداری ، حالت نزدیکی پدر و مادر هم در نورانیت چهره فرزند نقش دارد؟ اگر خواهان فرزند با چهره نورانی هستید یکی از راه های این کار ، ذکر یاد خدا و مخصوصا ذکر " اعوذ بالله من الشیطان الرجیم ؛ بسم الله الرحمن الرحیم " قبل از عمل دخول و نیز داشتن وضو در زمان آمیزش است.

آرامش جنین

آرامش فرزند جزء مسائلی است که تقریبا همه ما به نوعی شاهد آن در کودکان مختلف هستیم. بعضی از کودکان حالت آرام تری دارند. البته منظور این نوشتار ، بی حال و بی حرکتی کودک نیست! بلکه کودک در عین بازی و شادابی به اصطلاح معروف ، نا آرام نیست و یک نوع آرامش خاصی در وجود کودک می توان دید. یکی از مسائل مهم در مورد آرامش جنین و فرزند آینده به حالت پدر و مادر در زمان نزدیکی بر می گردد. مجامعت با حالت آرام و طبیعی و شاد باعث تاثیر بر فرزند و آرامش او می شود و بر عکس ، نزدیکی در حالت استرس و فشارهای روحی روانی باعث نا آرامی جنین و طفل خواهد شد.

 

توصیه هائی برای بهتر شدن حالت زن و مرد در زمان نزدیکی جهت اقدام به بچه دار شدن


  • توکل بر خدای متعال را فراموش نکنیم و از خدای بزرگ ، فرزندی سالم و صالح طلب کنیم.
     
  • سعی نمایید آمیزش را در ساعات پایانی شب انجام دهید. این عمل باعث سلامتی و حالت بهتر و کم استرس زن و مرد بوده و سبب باهوش شدن و آرامش فرزند نیز می گردد. شما می توانید جهت دانستن اوقات مناسب نزدیکی از برنامه محاسبه بهترین زمان نزدیکی در اسلام استفاده نمایید. در این برنامه زمان های مناسب جهت نزدیکی نشان داده شده است و حتی ساعات مناسب مجامعت بر اساس منطقه سکونت شما هم ذکر شده است.
     
  • حداقل 3 ساعت قبل از انجام عمل نزدیکی ، غذای خود را صرف نمایید. این کار باعث می شود که آمیزش با شکم پر انجام نشود و در نتیجه بر سلامتی زن و مرد و باهوش شدن جنین مؤثر است. در صورت امکان سعی نمایید غذای زود هضم میل نمایید.
     
  • تا حد امکان با عشق و علاقه با یکدیگر آمیزش و نزدیکی نمایید. این عمل بر روی سلامتی ، باهوشی و نیز زیبا و سفید شدن فرزند اثر می گذارد. یکی از راه های افزایش عشق و علاقه بین زن و مرد طبق حدیثی از حضرت امام رضا (علیه السلام) ، استفاده از نوره جهت زدودن موهای زائد است. در این باره مطلب تاثیر استفاده از نوره بر شادابی و هوش جنین جهت مطالعه توصیه می گردد. جهت آگاهی از نحوه استفاده از نوره هم می توانید به مطلب روش صحیح استفاده از واجبی و نوره مراجعه نمایید. به یک مطلب بسیار مهم در این باره توجه نمایید و آن این است که حتما استفاده از نوره حداقل 12 ساعت قبل از زمان انجام عمل نزدیکی باشد و طبق تجربه ، استفاده از نوره ، 24 ساعت قبل از زمان انجام عمل نزدیکی تاثیر فوق العاده ای در انگیزش نیروی جنسی طبیعی زن و مرد و ایجاد محبت بین آن ها دارد.
     
  • حتما قبل از انجام عمل نزدیکی سعی نمایید مثانه خود را تخلیه نمایید و در این بین ، بول کردن برای مردان بسیار مهم است.
     
  • سعی کنید هنگام آمیزش وضو داشته باشید. این عمل بر طراوت زن و مرد و نیز شادابی و نورانیت جنین بسیار تاثیر می گذارد.
     
  • به یاد خدا باشید و افکار شیطانی را از خود دور نموده و آمیزش و دخول را با گفتن "اعوذ بالله من الشیطان الرجیم ؛ بسم الله الرحمن الرحیم" شروع نمایید. مخصوصا آقایان با فکر زن دیگر با همسر خود آمیزش ننمایند که این کار به فرموده پیامبر خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) سبب مخنث شدن (داشتن صفات زنانه) فرزند می شود.

 

امید است با رعایت این مسائل و مسائلی نظیر این ها ، هم باعث سلامتی خود باشیم و هم سبب به دنیا آمدن فرزند سالم و صالح انشاء الله تعالی.

 

اشتراک گذاری در:

آخرین مطالب

عید فطر چند روز است (۵ روز قبل)

علت قاعدگی بعد از اقدام به بارداری (۶ ماه قبل)

روز پنجشنبه چه زمانی است (۷ ماه قبل)

نزدیکی در زمان قاعدگی حرام است (۷ ماه قبل)

ارتباط ناهنجاری جنین با جهت آمیزش (۱۱ ماه قبل)

تاثیر زمان نزدیکی بر شادابی کودک (۱ سال قبل)

نزدیکی کردن با شکم پر و کاهش هوش فرزند (۲ سال قبل)

نزدیکی کردن در بعد از ظهر یا عصر (۲ سال قبل)

نزدیکی در روز برای باردار شدن (۲ سال قبل)

آیا انعقاد نطفه در روز اشکال ندارد (۲ سال قبل)

فاصله بین دو نزدیکی متوالی برای باردار شدن (۲ سال قبل)

راه و روش پیشگیری از تولد نوزاد ناهنجار (۲ سال قبل)

درمان کرونا در کودکان فقط در 48 ساعت (۳ سال قبل)

مهمترین عوامل مرتبط با نزدیکی کردن (۳ سال قبل)

تاثیر حالت زمان نزدیکی کردن بر کودک (۳ سال قبل)

فواید با وضو بودن در هنگام نزدیکی کردن (۳ سال قبل)

اهمیت برنامه ریزی برای نزدیکی کردن (۳ سال قبل)

کاهش عوارض بارداری با رژیم غذایی سالم (۳ سال قبل)

فاصله بین دو نزدیکی برای بارداری (۳ سال قبل)

رمضان بهترین ماه برای اقدام به بچه دار شدن (۳ سال قبل)

مطالب پربازدید

سریعترین نشانه بارداری (۱۱۶۰۰۸۰ بازدید)

نمایش وضعیت نزدیکی برای امروز و امشب (۱۰۶۰۹۰۲ بازدید)

برنامه محاسبه بهترین زمان نزدیکی در اسلام (۸۸۹۸۳۵ بازدید)

نزدیکی برای بارداری بعد از پریود (۷۹۸۱۲۵ بازدید)

شب ها و روزهای مناسب آمیزش در اسلام (۶۳۱۲۲۷ بازدید)

آزمایش اسپرم با آب در منزل (۶۲۸۴۵۰ بازدید)

روش صحیح استفاده از واجبی و نوره (۴۹۶۷۴۷ بازدید)

چند بار نزدیکی برای باردار شدن و حاملگی لازم است (۴۸۴۷۱۶ بازدید)

چگونه به سرعت و زود باردار شویم (۴۱۳۹۸۶ بازدید)

بعد از نزدیکی برای بارداری چه کنیم (۳۹۹۷۷۴ بازدید)

مصرف عرق کاسنی در بارداری و حاملگی (۳۶۰۵۷۵ بازدید)

بهترین حالت نزدیکی برای بارداری و حاملگی (۳۵۶۸۱۰ بازدید)

عفونت بارداری و درمان طبیعی آن (۳۵۵۷۶۲ بازدید)

زمان های نامناسب برای نزدیکی و انعقاد نطفه (۳۲۳۷۸۴ بازدید)

درمان سنتی عفونت چشم نوزادان (۳۱۵۵۸۳ بازدید)

درمان گوش درد نوزادان به روش سنتی (۲۹۹۹۳۳ بازدید)

اول ، وسط و آخر ماه قمری (۲۸۶۴۴۷ بازدید)

وقت زوال خورشید چه زمان و ساعتی است (۲۵۱۵۰۶ بازدید)

تاثیر زمان نزدیکی بر جنسیت جنین (۲۴۵۶۹۷ بازدید)

تاثیر رازیانه بر باردار شدن (۲۴۵۵۴۷ بازدید)

احادیث بارداری

بوى پيامبران ، بوى بِهْ و بوى حورالعين ، بوى آس (نوعی گیاه خوشبوی) و بوى فرشتگان ، بوى گل است و بوى دخترم فاطمه زهرا ، بوى بِهْ و آس و گل است . خداوند هيچ پيامبر و هيچ وصىّ اى را برنينگيخت مگر آن كه او بوى بِهْ مى داد. پس آن را بخوريد و به زنان باردارتان بدهيد كه فرزندانتان زيبا مى شوند.

پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص)

ذکر روزهای هفته

ذکر روز پنجشنبه

لا اله الا الله الملک الحق المبین (۱۰۰ مرتبه)

امروز

پنجشنبه

۶ / ۲ / ۱۴۰۳

۱۶ شوال ۱۴۴۵

ماه قمری ۳۰ روزه

۵۸ : ۵۸ : ۰۴

فصل بهار

اوقات شرعی به وقت تهران

انتخاب محل دیگر

اذان صبح: ۰۳:۴۸

طلوع خورشید: ۰۵:۱۹

اذان ظهر: ۱۲:۰۲

اذان عصر: ۱۵:۴۶

غروب خورشید: ۱۸:۴۶

اذان مغرب: ۱۹:۰۵

وقت عشاء: ۱۹:۵۷

نیمه شب شرعی: ۲۳:۱۷

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب و محتوای سایت 2 زندگی چیست؟



مشاهده نظرات